Posted by: mykopop | Vrydag 24 Augustus 2012

Taalgoggas en ander karakters

Camponotus  fulvopilosus, oftewel “die kakiebroeke”.  Meer bekend as die balbyter.

Cobus Bester van RSG het blykbaar so ‘n jaar gelede die Facebook-groep genaamd “Taalgoggas en Balbyters” begin, die doel kortliks, om “taalsake rond te skop.”

Ek het eers so ‘n paar weke gelede daarvan uitgevind en aangesluit.   Ek geniet my regtig gate uit daar!

Daar word natuurlik in elke gesprek oor ‘n taalkwessie ook twakgepraat asof dit ‘n epidemie is, die kreatiwiteit om met kwinkslae vorendag te kom is ongelooflik.

Soos die naam aandui is dit allermins so formeel as ‘n ander groep, “Die Afrikaanse Taalkomissie”.  Hier en daar is daar natuurlik ‘n ou wat gewoonlik ‘n gesprek in ‘n ongewensde rigting wil laat neig, maar hulle word tereggewys en op die ou end word daar darem na die taalsaak teruggekeer.

Foto: Panoramio, verwerk

Die groep het op die oomblik so 1000+ lede.  Dit lyk vir my baie van hulle werk in vertaling, taalversorging, joernalistiek en kreatiewe skryfkuns, maar ek sien darem ook gewone onderwysers en predikante.  Ek is nie seker of ek die enigste rou amateurtaalkundige daar is nie.

Hoe lyk dit, kan ons ‘n inval van nuwe goggatjies en  kakiebroeke  verwag?


Responses

  1. Nee nee ek kuier ook daar en is defnitief ook ‘n ou amateurtaalkundige…so effe Afrikaans geswot op Unisa, maar dis soveel donkiejare terug dat dit nou deesdae vir niks tel nie🙂


Lewer kommentaar

Kategorieë

