Posted by: mykopop | Woensdag 4 Januarie 2012

Die VVV-Hondebakkies

Ek kon nie by die troeteldierwinkel papbakkies kry wat net reg is vir die 9 klein hondjies nie.  Toe loop ek by ‘n supermark raak:  plastiekglasies en… frisbee’s! Die glasie is met ‘n enkele ‘chipboard’-skroefie aan die bak, uhum frisbee vas, om te verhoed dat die hondjies heel in die bak klim.  Die plastiekpootjies is die hoekies waarmee mens gewoonlik rakke vassit. Dit sukkel maar om elkeen te laat verstaan waar hy moet eet!  Miskien sal dit beter gaan as ek die derde VVV klaarmaak sodat daar net drie hondjies per bak is.


Responses

  1. SLIM PLAN!

  2. LOL! Dis SO oulik!

  3. Skerp man skep.

  4. Jy is baie oulik met jou idee vir voerbakkies vir jou honne. Ek is ook nie gebou om hondjies oor te handig aan hulle nuwe eienaars nie, my hart breek in skerwe. Sterkte!


Lewer kommentaar

Kategorieë

