Posted by: mykopop | Sondag 1 Januarie 2012

Die suur en die soet van 2011

Ja, ek weet, die eerste dag van 2012 is al daarmee heen, maar ek het nog nie behoorlik tyd gekry om oor 2011 te besin nie.

Ek sal 2011 onthou as ‘n jaar waarin dit maar swaar by die werk gegaan het. Vroeg in die jaar het die Minister van Kommunikasie aangekondig dat Suid-Afrika die nuwe DVB-T2 standaard vir digitale TV gaan gebruik, nie die DVB-T standaard wat ons al so 3 jaar of meer besig is om te implementeer nie. ‘n Klomp werk moet nou oorgedoen word, met ‘n tegniese standaard wat baie meer gevorderd en dus ook baie ingewikkelder is.

By die huis het ek ‘n paar dinge aangepak, o.a. het ek ‘n songeiser laat installeer, wat toe op die ou end ‘n klomp werk van my kant geverg het om dit redelik te laat werk. Daarna het ek die volgende ding aangepak – ek het ‘n ouerige karavaan gekoop. Maar so maak mens weer werk vir jouself. Ek moes toe ‘n skadunet-afdak verskuif om die karavaan darem uit die aanslae die hael en son te kry. Darem een projek wat wel baie tyd en gesukkel gevat het, maar suksesvol afgehandel is. Maar van die werk aan die karavaan het nog bitter min gekom.

Ek het ook besluit om my ou voertuig te laat aftree en iets nuwer te kry. Dit het ook bietjie fyn voetwerk gekos, want ek kry toe my “nuwe” kar voordat ek die ou een verkoop het. Aangesien my ou ryding 14 jaar oud was, wou die handelaars my nie veel aanbied op ‘n inruiling nie. Ek moes toe elke bietjie krediet waarop ek my hande kon lê trek om die 2008-model kontant myne te maak. Na ‘n bietjie herstelwerk aan die ou kar het ek toe redelik gou ‘n koper gekry. Dit was nogal senutergend om die voertuig en registrasiesertifikaat aan ‘n wildvreemde te moet oorhandig, maar die oplossing was om hom die kontant voor my oë by my eie bank op my rekening te laat inbetaal. Toe kon ek die kredietkaart en alles weer aflos. Ek het my “nuwe” tweedehandse kar nou so amper 2 maande en nog geen probleme daarmee gehad nie. Teen helfte van die prys van ‘n nuwe, en vir die ou een het ek amper dubbel die bedrag gekry wat een van die handelaars my wou aanbied. Nie sleg nie!

Tog voel ek nie so positief oor 2011 nie. Dis net asof al die dinge wat ek moet doen, al die instandhouding aan die huis ens. besig is om minder en minder georganiseer te raak. Maar nou ja, dis waarvoor 2012 daar is.

Die laaste ding wat ek in 2011 begin het was darem baie positief. Ons het lewe tot stand sien kom! In September 2009 is ons hond, Sebastian skielik dood. Ons het toe besluit om twee Rhodesiese Rifrue te kry. Reeds twee keer het ons die twee op kritieke tye vir ‘n paar weke op ‘n keer weg van mekaar gehou. Toe sien ons vroeg in Oktober, hier kom nou weer ‘n ding, en die tefie (Maxi) was nou oud genoeg.  Ons het toe die besluit geneem: Ons gaan nie in Desember 2011 met vakansie nie, ons gaan hondjies grootmaak! Hier is die resultaat, daar is 9 van die oorspronklike 12 oor, en hulle is môre 3 weke oud!

Dit was vandag die 9-tjies se eerste uitstappie uit hulle beskutte ‘den’ in die Wendy-huisie.  Ook die eerste keer wat hulle van ‘n afstand vir hulle pa Dexter gewys is. En toe ontaard dit sommer in ‘n piekniek vir hulle! Gelukkig het Mamma Maxi iets te drinke saamgebring. 

Dit, dink ek was beslis die beste ding van 2011!  Jammer daar gaan oor so 5 weke van nou af lang trane gehuil word!

Ek het vanmôre my vriende op Facebook ‘n voorspoedige jaar toegewens en my Nuwejaarsvoornemens bekend gemaak. Dieselfde aan julle:

Mag jy in 2012 alles insit wat jy kan, en baie meer uitkry as wat jy insit. Mag dinge eenvoudig wees eerder as ingewikkeld. Mag die vrae maklik wees en die antwoorde voor die hand liggend, selfs so dat dit jou verveel!

Wat Nuwejaarsvoornemens aanbetref het ek besluit om dit maklik te hou. Die belangrikste ding is om 12 salaristjeks huis toe te bring, as ek enigiets meer kan doen om my passies uit te leef is dit ‘n bonus!  


Responses

  1. Sjoe, die kleintjies drink behoorlik vir mamma OP!! Jy kan vir haar bruin brood met peanut butter gee om haar gestel bietjie op te kry. Dit werk goed.

    O ja, en elkstra melk om self te drink.

    DIe kleintjies is baie oulik, baie geluk Oupa!!

  2. Hoop die Jaar van die Draak behandel jou tot vervelens toe goed!🙂


Lewer kommentaar

Kategorieë

