Posted by: mykopop | Maandag 24 Oktober 2011

Webb Ellis mis ‘n tikkie romantiek

Die van julle wat my al beter ken sal weet ek is nie juis ‘n wafferse sport-entoesias nie, maar ek herken darem ‘n groot oomblik in die geskiedenis as ek hom sien verbykom.

Hierdie jaar het my geesdrif maar gou verdamp toe die Bokke se geluk opgeraak het, terwyl mense wat iets van rugby weet my vertel het ons het teen ‘n skeidsregter verloor.  Dit terwyl my eie common sense my darem ook vertel het die Bokke sou dit in elk geval nie veel verder gemaak het nie.

Heeltemal anders as met die vorige wêreldbeker in 2007, ook die jaar wat ek hierdie blog begin het,  toe ek die Springbokke wedstryd vir wedstryd gevolg het tot die einde.  Toe die groot oomblik aanbreek en die beker ons s’n was, het ek iets spesiaals raakgesien en gelukkig was ek op daardie oomblik besig om ‘n video van die wedstryd op te neem.  Uit daardie video het ek ‘n paar foto’s gesny wat wys hoe die Web Ellis-beker deur ‘n vakman met die hand gegraveer word, en ‘n spesiale blog-inskrywing daarvan gemaak – “Suid-Afrika” gegraveer in rugbygeskiedenis.

Gister het dit egter vir my gelyk of die beker sommer met ‘n soort van elektroniese pen gegraveer is.  Mens weet natuurlik nie wat die protokol en praktiese oorwegings was nie, bv. is die plek op die beker besig om op te raak, was daar niemand in die land wat dit behoorlik kon doen nie en dalk te duur om iemand uit Europa in te vlieg?  Maar as tradisie so maklik oorboord gegooi word, wie wil so ‘n beker nog wen?


Responses

  1. Partykeer kan ek myself vreeslik condemn en dink dis oor ek nie goed genoeg is dat ek nie in pas of iets in daai lyn, maar ek weet dis twak.


Lewer kommentaar

Kategorieë

