Posted by: mykopop | Saterdag 30 Januarie 2010

Bring my terug na die ou Transvaal




Responses

  1. Ai dankie vir die kiekie trippie.

    Oor die laaste foto gaan ek my egter nie uitlaat nie – Julius kom drink dalk later tee, en hierdie wit vrou steier nie terug nie…

    Ek is gek oor hoe vinnig mense besluit hulle kan geld maak uit so ‘n situasie! 10 uit 10.

  2. Sjoe! Baie mooi foto’s! Dankie dat jy dit vir ons geplaas het. Iemand by my skool (wat net laas week terug van SA is na haar troue in SA) het my hiervan vertel. Ek het net gister foto’s per email gekry van Harties se sluise. Nogal mooi foto’s gedink ek moet hulle op blogger sit. Dit moes ‘n belewenis gewees het!

  3. By Frankfort het dinge erg oorstroom. Een verslaggewer kom by `n boer op sy plaas waar net die spilpunt in die lande se kop uitsteek. Vra die verslaggewer: Oom, is dit die spilpunt wat so gelek het?
    Ha ha, ek dog dis vrek snaaks.


Lewer kommentaar

Kategorieë

