Posted by: mykopop | Dinsdag 23 Junie 2009

Bettie Kemp kliek-kliek!

Hier is die bewys nou, hard en duidelik!

Gelukkig was my LG DVD Opnemer aan om die oomblik te verewig! Dit was Sondag op RSG net so na die 11-uur nuus, en net so voor sy die volgende program,”Die tale wat ons praat”, aangekondig het.  In die program het Fonnie du Plooy ‘n onderhoud gevoer met Prof.  Jacques van der Elst van die Suid-Afrikaanse Akademie vir Wetenskap en Kuns oor hulle eeufees hierdie week.  Nou Bettie sal mos  nie onder sulke hewige omstandighede lieg oor taalsake nie, of sal sy?

Dus was Alleman seker reg toe hy amper twee jaar gelede geskryf het: Mens kliek!

Bettie_Kemp_2-1

Foto: http://www.rsg.co.za


Responses

  1. Dis nou gaaf dat jy dit opgeneem het – ek wonder of dit sal help teen al die klikbekke?
    En is dit nou RSG se woord teen Naspers s’n? Ek vermoed laasgenoemde dink hulle IS Afrikaans, so mens moenie teen hulle stry nie.

  2. Ek het nog altyd van “kliek” gepraat…was daar dan ‘n “storie” oor “klik” en “kliek”? ek kan nie dink dat dit “klik” moet wees nie…ek stem..dit klink soos klikbekke..haha…

  3. Nikita, daar was nie ‘n groot polemiek hieroor behalwe Alleman se skrywe nie. Ek dink die SAUK se beleid is nog ten gunste van “klik”, oral op RSG se webwerf sien ek “klik hier”. Ek dink hierdie was maar net ‘n glipsie van Bettie. Ook in amptelike Afrikaans is “klik” nog aanvaarbaar en “kliek” glad nie. Ek het gou op my nuwe e-Hat gekyk, by “kliek” staan niks van ‘n muis nie, maar by “klik”: s.nw – ‘n Enkele druk op die beheerknop van ‘n rekenaarmuis, ww. – Op die beheerknop van ‘n rekenaarmuis druk.

    Ek dink tog die neiging van woordeboekskrywers is dat dit die taal soos hy gepraat word, moet weerspieël. Ek weet dat “klik” glad nie in die volsmond bestaan nie en glo dus “kliek” sal eendag seëvier.

  4. hi Kop
    Klik klink nie vir my reg nie, dit klink geforseerd. Kliek sal eendag seëvier, nes garage. Klik klink soos daardie wat dink hulle is “posh” as hulle sê – engagement/important – dink jy weet waarvan ek praat… nie die Engelse uitspraak nie. Ek het gisteraand vir die eerste keer op ‘n Afrikaanse website gesien “klik hier” – ek sien dit soos daardie “engagement” ens.


Lewer kommentaar

Kategorieë

